onsdag 9. mai 2012

1 mnd igjeen!!!

Jeg vil først si at det bare er en måned igjen til jeg tar turen til London sammen med tre andre fantastiske jenter, som jeg skrev HER, så har vi allerede planlagt en del som vi skal innom. Men ser du vi har glemt noe som vi BARE må få med oss, så skriv det i kommentarfeltet! 


I dag skal jeg på ny visning, det ser veldig fint ut der, men tror kanskje rommet er litt lite. Da får jeg ikke plass til sengen min og nesten ikke noe møbler, så jeg tror kanskje jeg ender opp med å ta det jeg var på først, det var et passe stort rom og jeg må ha med alt av møbler selv :) 

Nå er det frokost tid her, også må jeg få opp gubben fra senga! 

Ha en strålende dag godt folk 

Jeg blir utrolig glad om du kommer med tips til meg, på hvor vi skal dra i London :)

2 kommentarer:

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...