tirsdag 8. mai 2012

Bakt potet "oppskrift"

Det er jo ikke så mange måter å lage baktpotet på, men tenkte å gi dere den måten jeg lager det på. Jeg syns bakt potet er ufattelig godt, og det er jo egentlig alt for lett å lage. Det eneste er at det tar en god time å bake potetene i ovnen, men ellers så gjør jo alt seg selv egentlig :) 


Her er det ingen fasitsvar på hva man skal ha i poteten, men det er dette jeg liker best! Det er også mulig å bruke bacon, sammen med skinke eller alene.  

Instagram: Missnate90

Hva liker du å bruke i bakt potet?
Kom gjerne med deres bakt potet erfaringer :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...