søndag 13. mai 2012

Innedag med lesing!

På fredag fikk jeg besøk av Anne Line, vi koste oss med noe godt i glasset og tok oss en mindre vellykket tur på byen. Men koselig hadde vi det uansett :) Hun ble over til lørdag og vi ble ikke kvitt hun før søndagsnatta, hehe! Lenge siden vi har hatt en slik kveld/dag, så det var veldig koselig :) 

Vi var flinke å lese til norskeksamen i går, så nå har jeg endelig kommet litt i gang og faktisk blitt litt klokere. Jeg skal også bruke dagen i dag på å lese til norsk, før jeg skal begynne på musikkeksamen i morgen. Jeg har jo musikkeksamen på fredag og da skal vi lage ett musikkopplegg som vi skal fremføre sammen med klassen foran en sensor. Tror det skal gå bra, men må jobbes en del med. Planen min er å jobbe effektivt med musikkeksamen i morgen og helst bli ferdig, så kan jeg fortsette med å lese til norskeksamen etter det.

En liten sniktitt på det jeg skal vise dere! 

Nå ble det mye eksamens-prat på dere her, vet jeg har lovet å vise dere noe håndarbeid jeg driver med, men jeg er ikke helt ferdig med det så det kommer ikke helt enda. Skal prøve å få gjort det ferdig mellom eksamenslesningen, det er jo fin avkobling når jeg trenger en pause :)  

Hva gjør du denne søndagen? 
Har du eksamen snart?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...