fredag 4. mai 2012

1000 kr her og 1000 kr der!

Jada, jeg la igjen en tusenlapp hos tannlegen i dag gitt.. og ikke nok med det, så må jeg inn igjen på tirsdag og fikse fyllingen og ett hull. Jeg hadde visst to hull ekstra + fyllingen. I dag hadde han bare tid til å ta det ene hullet, så på tirsdag er det tilbake i tannlegestolen! 

Instagram - Missnate90

Fatter ikke at det skal være så ufattelig dyrt å dra til tannlegen, de må jo forstå at jeg er en fattig student.. Hehe! Gleder meg bare til det er over og jeg ikke trenger å dra til tannlegen før om ett års tid igjen :P

I følge tannlegen da, så blir jeg en hardbarska førskolelærer, siden jeg ikke ville ha bedøvelse når jeg boret. Han ble nesten overrasket når jeg sa at jeg ikke ville ha det, det er jo mer ekkelt når bedøvelsen går ut, enn å bore ett kvarter, SÅ vondt er det ikke! Underveis måtte han spørre meg om jeg egentlig kjente at det gjorde vondt, virka tydeligvis ikke som om jeg syns det gjorde vondt da.. haha! 

Instagram - Missnate90

Borer du uten bedøvelse, eller må du ha det?

3 kommentarer:

  1. Jeg vil ikke! Jeg tørr ikke:P (pyse vet)
    Og i helga skal vi kanskje besøke barnet til Maren!!! gleder meg, gutten er bare 6 dager ca!! :-D

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, skjønner godt om du ikke tørr, det er ikke alt for behagelig :P
      Åå, så koselig! Da må du ta bilde og sende til oss :)

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...