tirsdag 8. mai 2012

Kjærligheten!

Kjærligheten er ikke alltid like lett, og man må virkelig jobbe for å holde den vedlike. Dette har jeg og Erik erfart en god del, og det er derfor vi nå skal flytte fra hverandre. Vi har følt den siste tiden at vi har gått hverandre på tærne og dermed irritert oss over en minste ting. Det er ikke slik det skal være, men fort blir! 


Vi er fortsatt kjærester og har planer om å være det videre også, dette gjør vi for å redde forholdet vårt! Det kan være at det går i feil retning, men det vet vi ikke før vi har prøvd. Jeg tror det kommer til å gå i riktig retning og ting bare vil bli enda bedre :) Det blir selvfølgelig veldig rart å flytte, har kjent det veldig på kroppen i det siste at det egentlig ikke stemmer helt det som skal til å skje, men vi mener det er til det beste.  

Er det noen jeg ikke vil miste, så er det jo min fine kjæreste Erik 

Jeg tror vi begge tror det kommer til å bli bedre når vi kommer nærmere hjemme, da har vi familien rundt oss, vi får oss jobber, kanskje nye hobbyer og vi kommer oss ut mer :) Vi har det jo egentlig veldig bra nå om dagen, vi koser oss veldig i hverandres selskap ♥ Noe jeg er veldig takknemlig for! 


Avslutter dette innlegget med ett flott kjærlighets-sitat

Du elsker ikke et menneske fordi det er vakkert. 
Du syns det er vakkert fordi du elsker det 

4 kommentarer:

  1. Går helt sikkert bra :)
    Høres ut som en bra løsning ihvertfall.

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi får håpe det går bra, men jeg har troen :)

      Slett
  2. Skal dere slutte på skolen??
    Dette ordner seg sikkert..

    SvarSlett
    Svar
    1. Neida, jeg skal gå ferdig siste året mitt. Skulle jeg ha sluttet hadde jeg nok flyttet tilbake til Østlandet.. Erik skal også gå noe skole, men vet ikke helt hva enda, kommer ann på hva han kommer inn på ;)

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...