torsdag 3. mai 2012

oldemor-/bestemorteppe

For en god stund tilbake slang jeg meg på bølgen og skulle lage oldemor-/bestemorteppe. Jeg kom godt i gang og syns det var kjempe gøy å hekle alle rutene. Så kom tiden hvor alle rutene var ferdig og monteringen sto for tur. Jeg kom godt i gang med den også, men ble fort lei og dermed la det fra meg. Gjemte det godt unna, hehe! 

Så en stund gikk det veldig sakte med teppet mitt og det ble nesten glemt. For en ukes tid siden satt jeg på bussen(faktisk) og tenkte at jeg hadde lyst til å hekle noe igjen, og da kom jeg på teppet mitt, at det gjerne skulle blitt ferdig snart. Så når jeg kom hjem fant jeg det frem igjen og monterte på de siste rutene. Og det tok meg bare TO dager å gjøre det ferdig, nesten litt flaut at jeg ikke har gjort det før, men nå er det endelig ferdig og jeg er veldig fornøyd :) 

Instagram - Missnate90
Har du heklet oldemor-/bestemorteppe? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...