torsdag 31. mai 2012

Recovery!

Vel vel, da er det noen dager siden jeg ble operert og jeg ser egentlig ut som en potet i ansiktet! Jeg har operert  i munnen, men kan nesten se ut som at jeg har tatt silikon i både lepper, kinn og under øynene. Ett vakkert syn skal jeg si dere! 

Her er det ikke så ille, men litt hevelse er det! 

Men det går utrolig bra da, så lenge jeg tar smertestillende 3 - 4 ganger om dagen, så merker jeg ikke noe til det. Jeg spiser ikke så mye biff og brød om dagen, går mest i suppe, yoghurt og nudler, er veldig redd for at jeg skal gjøre noe så jeg begynner å blø eller river opp ett sting, så lite mat blir det på meg! Men sett bort ifra det, så er jeg oppegående og leser for fullt til eksamen! 

Minibiter med vannmelon! 

Håper hevelsen er borte til mandag, for da har jeg nemlig muntlig eksamen! Hadde ikke vært så kult å komme dit, når jeg nesten ikke klarer å smile fordi leppa mi er så hoven, haha! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...