mandag 28. mai 2012

Ny uke, ny eksamen!

Da har vi startet på ny uke og jeg har begynt å lese på ny eksamen, min siste eksamen for i år!! Denne gangen er det pedagogikk som står på planen, og den er muntlig.. Jeg har kommet litt i gang, jeg har laget "mapper" med de forskjellige emnene(8 emner skal jeg gjennom), sortert dokumentene som hører til hvert emne og funnet  ut ca hvor hvilke bøker hører til.. Så nå mangler bare all lesingen! 

Tumblr_lwce62g4hp1r830jio1_400_large

Jeg er veldig spent på hvordan det kommer til å gå med lesingen denne uken egentlig, for i morgen skal jeg på sjukehuset og sette inn skruer, til tennene jeg skal ha på krone. Jeg har ikke peiling på om det vil være vondt i dager etterpå eller om det ikke kommer til å være så vondt. Jeg håper på det siste, da det vil bli litt lettere å lese. Men vi får ta det som det kommer, og gjøre mitt beste med eksamen! 

550787_435165786507014_100000407903508_1515337_1502050429_n_large
Kjenner meg godt igjen der ja (A)

Solen er fortsatt her i Bergen, men kjenner at temperaturen har sunket litt siden i går.. Så går vi mot kaldere tider igjen nå? :( 

Har dere tatt sommerferie enda, eller har du eksamen/tentamen igjen? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...