onsdag 9. mai 2012

Countdown!


Da har jeg startet nedtellingen til London! Bare 30 dager igjen! 

Nå skal jeg straks finne sengen min for kvelden! I morgen skal jeg en tur på massasje, som jeg fikk av Erik for en stund tilbake. Det tror jeg skal bli helt nydelig :) Har planer om å få inn en treningsøkt i morgen også, får se om jeg kommer meg opp av sengen og får gjort det før massasjen. 



Så prøver jeg å være flink å lese til norsk eksamen om dagen, men det er virkelig ikke lett. Det er utrolig mye som blir gøy når man leser til eksamen altså. Men jeg skal virkelig skjerpe meg og komme igang med lesingen, det trenger jeg virkelig. 

Hvordan leser du best til eksamen? 
(Tips tas imot med en STOR klem og ett stort takk)

2 kommentarer:

  1. Misunner deg som skal til London!! ;-) Var der i Desember, og håper å få tatt en tur ved juletider igjen..

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh, sikkert fint å være der ved juletider kan jeg tenke meg, men sikkert masse folk :)

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...