torsdag 3. mai 2012

Oppussing!

Nå har det blitt litt oppussing i bloggen som dere sikkert har lagt merke til! Jeg syns den trengte en liten vårpuss, da den andre egentlig var kjedelig og headeren min ikke passet til bloggen i det hele tatt! 

Men nå er jeg veldig fornøyd med bloggen, og kanskje det hjelper litt på blogglysten fremover? :) 

Mens jeg ordnet på bloggen, satt jeg å så igjennom bilder og kom over bildene fra året jeg gikk på Sogndal FHS. Herregud som jeg egentlig savner det, det var ett helt fantastisk år  og ett stort savn! 


Har dere noen ønsker om hva jeg skal skrive om? 
PS! Skal forresten vise dere noe i morgen, som jeg endelig er ferdig med! 

1 kommentar:

  1. Så fin bloggen din ble Renate:)Ser hvem jeg burde spørre om råd hvis jeg trenger å fikse bloggen min:) klem Anette

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...