lørdag 19. mai 2012

Fantastisk plagg!

Dette er virkelig noe man skulle hatt på reiser spør du meg, den virker jo helt fantastisk praktisk! Nesten så jeg fikk lyst til å bestille meg en slik til jeg skal til London! 

Det er altså en jakke med innebygd lomme til pass, billetter etc., den har oppblåsbar nakkepute i hetten, det er integrert øyemaske slik at man kan stenge lyset ute og i hetten er det ørepropper så du slipper støy! Det er også en lomme hvor man kan ha musikkspiller og utgang til øre-pluggene.. Denne jakken er jo nesten bare ett must til lange reiser på både fly, tog og bil.

Du kan lese mer om den HER! 

Sleeper Premium Full-Zip Hoodie

Women's Sleeper Premium Full-Zip Hoodie

Tror jeg må sette denne på ønskelisten min! 
Hva syns du om jakken?

2 kommentarer:

  1. Meget fristende å kjøpe til turen vår :D

    SvarSlett
  2. Mhm, jeg sitter å vurderer det sterkt! Koster jo "bare" 598 kr, så er jo ikke alt for dyrt :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...