torsdag 3. mai 2012

God morgen!

I dag er dagen hvor jeg skal begynne for fult på dramaoppgaven min, jeg skal analysere dramaforløpet jeg utførte i praksis. Hvor flink jeg kommer til å være er jeg usikker på, men kjenner jeg meg selv rett går det ikke veldig bra. For det første så er jeg veldig usikker på hvordan jeg analyserer og for det andre så har jeg ikke  helt motivasjonen for å sitte å skrive oppgave. Men jeg får bare ta meg selv i nakken og være flink, den skal jo inn på mandag! 

Heldigvis er det ikke så alt for fint vær i dag, så det går greit å sitte inne og skrive.. Men jeg ser det er store muligheter for at jeg må flytte meg ut på terrassen i løpet av dagen :) 


Noen der ute som kan fortelle meg hvordan man analyserer?

2 kommentarer:

  1. Sliter med AKKURAT de samme tingene selv :( Har prøvd å google hvordan man analyserer, men har dessverre ikke blitt noe klokere på det :/

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er håpløst! Har du kommet langt eller?

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...