fredag 4. mai 2012

Det går sakte, men sikkert fremover!

Føler jeg har sittet å skrevet på denne oppgaven i en evighet nå, men egentlig har jeg bare sittet med den i 2 dager. Jeg har skrevet 1500 ca, så har jo kommet ett stykke, men mangler fortsatt 1000 ord. Hvor jeg skal finne alle de ordene kan dere lure på, for det vet jeg ikke selv. 

Får jeg kunnskapen inn på denne måten tro?(Foto: Instagram - Missnate90)

Jeg er faktisk helt håpløs til å skrive oppgaver, jeg har aldri vært flink på det og kommer nok aldri til å bli det heller. Føler alt jeg sitter å skriver nå bare er piss og ikke er riktig i forhold til oppgaven i det hele tatt, men jeg får gjøre det beste ut av det og håpe det går bra! 

Frokost på tirsdag(Foto: Instagram - Missnate90)

I kveld blir det heldigvis en skrivepause, da jeg får besøk av Anette! Hun har mistet tv-kanalene sine og har bare NRK1, NRK2 og NRK3, så da kommer hun hit i kveld og vi skal kose oss med the voice og senkveld :) Tenkte kanskje jeg skulle kjøre igang med vafler, så har vi noe godt å kose oss med også. 

Hva er dine planer for fredagskvelden?

5 kommentarer:

  1. Jeg vet et ord wow! haha!
    Heia Monika (På det voice):D

    SvarSlett
  2. Synes du har vært kjempeflink jeg! Hva skriver du om? Jeg er kjempedårlig på oppgaver, men nå har jeg heldigvis bare eksamen igjen, så er skoleåret mitt ferdig. :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Jeg skriver om lærer-i-rolle i forhold til et dramaforløp jeg hadde når jeg var i praksis. Skal analysere dette opp imot ett mål jeg har satt meg ;)

      Godt det bare er eksamen igjen! Når jeg er ferdig med denne oppgaven, så har jeg fire eksamener igjen, så er jeg ferdig :)

      Slett
  3. Hvor ble det av de vaflene?? :(

    SvarSlett
    Svar
    1. Beklager, men for å være ærlig så glemte jeg helt av det! Du skal få neste gang du kommer! LOVER! :)

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...