lørdag 5. mai 2012

Ny dag med skriving!

God morgen her fra Bergen, eller det er vel formiddag nå, men jeg har vært oppe siden klokken 10 i dag :) 

Været i Bergen har kommet til sitt samme gamle igjen, nå er det grått og stusslig ute og i natt har det visst snødd noen fnugg! Men det er jo helt greit vær å sitte inne i, kanskje jeg får skrevet ferdig oppgaven min også. Dere er vel kanskje lei av å høre om oppgaven min nå, men endelig er jeg snart ferdig med den og kan legge den bak meg :) 

Jeg har noen håndarbeideprosjekter jeg vil vise dere, men som kommer når jeg er ferdig med å skrive oppgaven! Dere burde glede dere :) 

Kubb med fine folk 
(Foto: Instagram - Missnate90)

Fine sommer/vårdager vi hadde i Bergen! 
(Foto: Instagram - Missnate90)

Ha en strålende lørdag!
(mister forresten helt kontrollen på dagene om dagen, siden jeg bare er hjemme, så vet egentlig ikke hvilken dag det er oppe i hodet mitt).

Har dere fått snø?
Hva er dine planer for lørdagen?

1 kommentar:

  1. Vi fikk MYE snø igår vi kunne nesten stått på ski, men det ble borte og i dag er det bare 4+
    Og vi skal besøke maren og Adrian på onsdag;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...