onsdag 9. mai 2012

Selvbiografi i stikkord!

Siden jeg ser det er mange nye lesere innom, så tenkte jeg å skrive litt om meg selv, sånn at dere kan bli bedre kjent med meg :) 


Jeg er... 

... ei jente som heter Renate Engebretsen Bjørneseth
... født 25.10.1990 - Det vil si jeg blir 22 år i år :) 
... opprinnelig fra en liten plass på Hedmarken som heter Løten, ligger midt i mellom Hamar og Elverum! 
... student ved Høgskolen i Bergen og studerer førskolelærer. Fra høsten av begynner jeg på 3. året! 
... veldig glad i dyr og kunne hatt huset fult. Men nå har jeg bare en katt, Chanel :)
... kjæreste med Erik 
... over middels interessert i håndarbeid, både hekler, strikker og broderer. 
... også glad i scrapping, men har blitt lite av dette nå siden jeg ikke har plass til det. 
... veldig sjenert, så kommer ikke lett i kontakt med nye folk før jeg blir "varm" i trøya.
... alt for glad i sofaen og tv'en en lørdagskveld, enn å ta turen ut på byen. 
... også veldig glad i å tilbringe fredag-/lørdagskveld med gode venner
... glad i å se tv'serier(Kom med forslag)
... glad i å bake - helst kaker og søtsaker! :) 
... egentlig ikke så glad i å trene, men tvinger meg dit minst tre ganger i uken. 
... som regel alltid glad
... veldig glad i familien og savner de veldig!
... gammel elev ved Sogndal folkehøgskole 09/10 og savner tiden der veldig mye 
... 

Har jeg glemt noe da tro? Er sikkert mye mer jeg kan skrive om meg selv, men som jeg ikke kommer på nå! 

Med dette vil jeg gi dere lesere en utfordring - Skriv noen få setninger om deg selv i kommentarfeltet, så får jeg muligheten til å bli bedre kjent med dere lesere :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...