mandag 7. mai 2012

Veldig takknemlig!

Jeg er veldig takknemlig for alle dere som kommer innom bloggen min! Det er gøy å se at statistikken øker for hver dag som går, det gir meg motivasjon til å fortsette med bloggen. Det er gøy å gå inn på bloggen hver dag for å se om seertallene har steget :) 

Jeg er rett og slett overveldet og glad! 

Det eneste jeg skulle ønske var at akkurat DU la igjen en kommentar når du først klikket deg innom bloggen. Da gir det meg en mulighet til å se hvem du er, og du vil med sikkerhet få en ny leser og en kommentar tilbake :) Jeg er veldig takknemlig for alle kommentarene jeg får, det gir med motivasjon til å finne nye ting å blogge om. 


Om det er noe du ønsker at jeg skal skrive om, så tar jeg gjerne imot tips fra dere lesere! Jeg vil at bloggen skal være spennende å lese for dere :) 

Tusen takk alle sammen 

Hadde også satt pris på om dere ville fulgt bloggen min på facebook, da får dere oppdatering om når jeg har lagt ut nytt innlegg. Dere kan følge den HER!

2 kommentarer:

  1. Jeg vet selv hvor glad jeg blir når noen legger igjen et spor på min blogg, så et lite fotspor legger jeg igjen her !:-) Blir spennende å lese mer på bloggen din :) Ha en super kveld videre:D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for kommentar, det hjelper virkelig på blogglysten når man får litt respons på det man skriver :)

      Ha en fin kveld du også :)

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...