lørdag 19. mai 2012

Kose fredag!

I dag har jeg bakt oboy kake, slik at jeg får noe å kose meg med under eksamenstiden. Men så syns jeg det var litt fælt å spise opp hele alene, så jeg ba over noen venner på kake :) Vi har hatt en fin kveld med mye latter, kortspill, fantasi og kake - en toppers fredagskveld spør du meg! 

Oboy kake alà Mer enn bare ord! Fantastisk god..
(Instagram - Missnate90)

Instagram - Missnate90

Jeg har lurt litt på om jeg skal kjøre igang med en spørsmålsrunde til dere, så jeg har laget en meningsmåling på høyreside på bloggen. Legg igjen din stemme, så får jeg se om det blir en spørsmålsrunde i løpet av mai! 

STEM STEM STEM!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...