fredag 11. mai 2012

Inspirasjon MAUI!

Som mange andre så drømmer jeg om mitt eget hus, som jeg kan innrede slik jeg vil og lage min egen stil. Det blir nok enda noen år til før den drømmen går i oppfyllelse, men det skader ikke å drømme seg bort i interiør og den slags allerede nå fordet? *Fnis* 

Jeg har forelsket meg helt i MAUI serien til jysk, og har alltid drømt om at jeg skal ha det når jeg får mitt eget hjem :) 


Syns også serien er flott i svart, men jeg skal ha den i hvit! Det er bare så fantastisk fint med de kurvene, og så praktisk å oppbevare ting i :)

Hva syns du om MAUI serien fra Jysk?

2 kommentarer:

  1. Den er kjempe fin hadde jeg hatt litt større hus så skulle jeg ha hatt alt i den serien ..jeg har jo begynt og samle på noe av den da,men mangler fortsatt mye da jeg ikke har plass:(

    SvarSlett
    Svar
    1. Du får kjøpe deg ett stort hus, så du får plass til alt :D

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...