tirsdag 22. mai 2012

Endelig!

Har hatt en veldig fin dag i solen i dag, har faktisk fått litt farge på kroppen også :) Anne Line ble med meg til parken for å lese til RLE, men lesing ble det ikke mye av.. Hehe! Senere kom Erik og Audun, som har hatt eksamen i dag, og holdt oss med selskap, så da ble det ikke alt for mye lesing! 

Vi har også kost oss i solen med engangsgrill, pølser og maiskolber samtidig som vi spilte kort. Utrolig koselig og fin dag i solen.. Nesten fælt å si det, men det ble nesten litt for varmt til tider! 


Men tilbake til overskriften, jeg har endelig fått meg ett sted å bo til neste år.. Jeg fikk svar fra den jeg var på visning hos sist og de hadde fått ett godt inntrykk av meg, og ville veldig gjerne at jeg skulle flytte sammen med de. Og selvfølgelig takket jeg med glede ja til det :D


Soverommet!


Kjøkkenet!

Da er endelig det ordnet og jeg kan få det av skuldrene mine! Nå er det bare å fokusere på eksamen, visning her på torsdag, reiser snart til London og reiser snart hjem til familie og venner :) En flott tid i møte!

Hvordan har din dag vært i denne solsteken?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...