torsdag 17. mai 2012

17. Mai!

Planen i dag var egentlig å se an været og heller være hjemme om det ikke var så bra. Været var ikke bra når vi våknet, så vi tok med oss dyna i sofaen og tenkte vi kunne se toget fra tv'skjermen. Men etter litt tenking, så syns jeg det ble litt dumt å sitte hjemme den ene gangen i året der er 17. Mai, så vi hev oss rundt og fant oss noen fine klær å ha på oss og tok turen ut allikevel! 

Var veldig koselig i byen, angrer ikke på at vi tok turen ut.. Det var et fint folketog og masse flotte mennesker i bunad og finstas.. Skulle ønske jeg også hadde bunaden min her, fikk ikke helt den 17. Mai følelsen når jeg ikke hadde på meg bunaden min. Men jeg ville ikke risikere å sende den i posten, om den skulle bli borte! Så jeg får ta det igjen til neste år :) Vi koste oss med is, pølser og brus før vi tok turen hjem igjen og inn i varmen! 


Her hjemme ble det disket opp med sommerkoteletter og fløtegratinerte poteter, med jordbær og fløte til dessert! Nydelig var det! Så vi har alt i alt hatt en veldig fin dag, tross regnet og bunadsfri 17. Mai :) 

Skulle vise dere mange bilder fra toget, men jeg finner de ikke igjen når jeg skal legge de over fra mobilen til dataen :( 

Hvordan har din 17. Mai feiring vært?

1 kommentar:

  1. Jeg finner heller ikke igjen bildene når jeg legger dem til dataen! Vet ikke hvorfor:(

    Jeg har en super fin bunad og det regna litt når vi gikk i toget. Også så jeg på russetoget! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...