tirsdag 29. mai 2012

Overstått!

Da var det endelig overstått og jeg slipper å vente på dette lenger! Endelig har jeg fått satt i skruer og venter bare nå på at det skal gro, slik at jeg får festet på tennene. Jeg ser endelig ett lys i tunnelen og enden på en alt for lang prosess.

Operasjonen gikk veldig bra i dag. Jeg fikk lokalbedøvelse og kjente ingenting, jeg fikk heller ikke sett noenting da de dekte over øynene mine, men legen var veldig flink til å fortelle meg hva han skulle gjøre før han gjorde det. Så jeg gir skryt til legene på Haukeland :) I ettertid har jeg kjent en god del, men slenger i meg smertestillende før det gjør alt for vondt. Så smertestillende er min bestevenn de neste dagene :)


Jeg har fått time neste torsdag, da jeg skal fjerne stingene og sette tilbake de kunstige tennene mine! Glad jeg slipper å gå uten to tenner hele sommeren for å si det sånn. For den 16 august skal jeg inn igjen og sette på de permanente tennene, som forhåpentligvis kommer til å sitte der i mange år fremover :) 

Dette er blir maten min om dagen, suppe og det som går lett ned! 

Endelig snart ferdig!! 

2 kommentarer:

  1. Er det Chanel som er i på det første bilde eller bare tøfler/teppe eller noe annet?

    SvarSlett
  2. Det er bare ett teppe som ligger ved siden av der ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...