fredag 18. mai 2012

Lyst på en personlig almanakk?

Har du almanakk, men ser den snart går ut og du trenger en ny? 
Da har du muligheter for å få tak i en billig nå, Personlig almanakk har nemlig gitt meg muligheten til å gi dere 17% på almanakkene siden det var 17. Mai i går! 

Trykk på bilde eller link for å komme til siden dems! 

Tilbudet gjelder ut mandag 21. Mai!

Almanakkene er veldig praktiske og du kan gjøre den personlig ved å legge til detaljer du selv ønsker, jeg er veldig fornøyd med min og den passer perfekt til mitt bruk. Du kan velge mellom tre størrelser, etter hvor mye du bruker den eller har aktiviteter du holder på med. Den viser alle navnedager, høytider og du kan få notatark bak i boken. På fremsiden kan du bruke personlig bilde eller en de har ferdig på siden sin!

Du kan også bestemme selv hvilken mnd den skal begynne fra, så om almanakken din går ut i juni/juli, så er ikke det noe problem. For da kan du bare velge at almanakken du bestiller deg i dag, skal begynne å "virke" fra 1 juni eller 1 juli for eksempel. Kjempe smart spør du meg! 

De er også fine å gi bort i gave til bursdag, morsdag, farsdag etc.. Kanskje du skal i konfirmasjon i sommer, da passer dette ypperlig spør du meg :) Mamma fikk av meg i morsdagsgave, der det var bilde av henne og en hest på fremsiden, hvor det sto "Verdens beste mamma". Hun ble kjempe glad for den 

Denne laget jeg til meg selv! 

For å få 17% på almanakken skriver du bare inne denne koden: D-UUSL-AWIS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...