søndag 29. januar 2012

Tovet katteseng!

Som jeg har skrevet tidligere har jeg strikket seng til Chanel.. Jeg ble inspirert av forskjellige blogger som jeg fant på google, og bestemte meg til slutt for en oppskrift!

Jeg brukte 3 dager på å strikke den, så den er rimelig enkel å strikke! Jeg brukte tjukt garn fra nille og pinne nr 7. Jeg visste egentlig ikke om pus ville like den, men krysset fingrene.. Det jeg visste var at han elsker å ligge i trange ting som han så vidt hadde plass i, derfor ville denne sengen være midt i blinken. Og, jeg hadde helt rett i det, han elsker sengen og legger seg til rette og sover i den.. Men den må stå inne på badet da, det er favoritt sove stedet hans :) 

Som dere ser, liker han det trangt! Her ligger han i den jeg legger ferdigvasket klær i! 

Her er den ferdig strikket og klar til å toves :)

p
Pus måtte prøve sengen før den toves! 

Og slik ser den ut, ferdig tovet :)

Pus syns den var veldig fin å ligge i og ville prøve den med en gang :)

Hva syns du om sengen til Chanel?


4 kommentarer:

  1. Ja da var du heldig med den da at han ville ligge i den..Den ble jo kjempe fin:)Du er så flink assa..Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ble fornøyd med den :) Får håpe han fortsetter å bruke den :)

      Slett
  2. Så søøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøt!! Chanel du er kjempedupermegasuper søt<3
    Det var kjempe fin seng!!<3 Jeg strikker med en sånn en o Ser ut som en runding men har dotter opp liksom så tar man garnet rundt og sån, ja vanskelig å forklare! Man kan lage hva som helst!!! Og bruker ikke strikke pinner engang!<3

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, Chanel er veldig søt :)!

      Ja, jeg tror jeg skjønner hva du mener med den... Den ser jo veldig smart ut å strikke med da :)

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...