onsdag 4. januar 2012

På vei hjem!

Beklager om det blir skrivefeil i dette innlegget, men er ikke alltid like lett og skrive fra mobilen...<p>

Nå sitter jeg på toget inn til Gardermoen hvor jeg skal ta fly videre til Bergen.. Skal bli godt å komme tilbake til hverdagen, men jeg kommer til å savne de hjemme veldig. Juleferien har egentlig vært alt for kort syns jeg.. Men i morgen er det skole igjen ;-)

Chanel er også med meg denne gangen og han er kjempe flink på toget. Ligger helt i ro og lager ikke en lyd. Men jeg er redd for at det ikke vil gå så bra på flyturen.. "heldigvis" varer den ikke lenger enn 40 minutter, så det går veldig fort :-)

Men da er jeg straks fremme), så vi snakkes i Bergen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...