torsdag 19. januar 2012

Beklager!

Jeg beklager at det er lite blogging om dagen, men de den siste uken har jeg knapt hvert på dataen! Har rett og slett ikke hatt tid eller ork til å være på dataen, noe som resulterer i lite blogging. Livet mitt er ikke så spennende om dagen heller, så jeg har ikke veldig mye å blogge om.. Men når blogglysten kommer tilbake vil det nok bli litt mer aktivitet her! 

Jeg skulle ønske det var litt mer aktivitet fra dere der ute, om det er noen som leser bloggen min.. Det vil gjøre at jeg får mer lyst til å blogge og har noe å se frem til når jeg går inn på bloggen min! Jeg vet dette kanskje ikke er verdens mest spennende blogg, men akkurat DU kan hjelpe meg til å få den bedre! Legg gjerne igjen en kommentar om hva du ønsker å se mer til på denne bloggen, så hjelper du meg med å få blogglysten tilbake :) 

Jeg får snart ny data i posten, så det kan hende det vil komme til å bli litt mer blogging da.. Siden den dataen jeg har nå, så kan skjermen nesten falle av hvert sekund, så helst prøver jeg å finne på andre ting enn å være på dataen om dagen, hehe! 

Blogg_large

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...