tirsdag 10. januar 2012

Litt støl!

Kjenner at jeg var på trening i går ja, men heldigvis var det ikke så ille at jeg måtte rulle meg ut av sengen i dag. Dessverre er det verre dagen etter, så i morgen klarer jeg vel ikke gå tenker jeg.. Kjenner det godt i lårene i dag, er ikke så godt å gå ned trapper, hehe.

Men i morgen er det trening igjen, så da får jeg myket opp musklene igjen! Skal bli godt og jeg gleder meg.. Det er faktisk en fantastisk følelse etter at man har trent, man er godt sliten i kroppen :) 

I dag er det pedagogikk som står på planen, denne uken har vi ped-uke på skolen og skal skrive oppgave om sammarbeid med barnehagen og hjemmet :) 

Oppg:

Drøft betydningen av samarbeid mellom barnehage – hjem og hvordan dere som førskolelærer kan arbeide med å utvikle dette samarbeidet til det beste for barns trivsel og læring.

386675_249112328475238_133374806715658_579359_1132866538_n_large

2 kommentarer:

  1. Så flink du er da...Flott Renate da er du igang igjen..Skal ta mine gå turer jeg å da det passer..Skal vi bare se hvem som går ned de kiloene først???

    SvarSlett
  2. Ja, det skal vi gjøre! Jeg må skaffe meg ny badevekt, men vet ca hva jeg veier nå, så får vi se da :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...