søndag 1. januar 2012

Godt nytt år!


Velkommen inn i 2012, med nye muligheter og utfordringer! For dette året er min plan og bli sunnere og trene mer! Jeg ønsker å gå ned de kiloene jeg har lagt på meg siden jeg flyttet til Bergen. Dette er da mitt nyttårsforsett!
Det nye året ble feiret sammen med gode mennesker og fantastisk god mat. Ble servert kalkun med fløtegratinerte poteter og salat, til dessert var det sjokolademouse og sjojoladepudding med vaniljesaus :) senere på kvelden var det noe godt i glasset og snacs før det var ut for å se på raketter :)
Kvelden ble avsluttet rundt halv fire, da følte jeg for å legge meg og mange hadde vel kanskje fått nok å drikke, Hehe. En fin og vellykket kveld var det da :)
Nå er snart første dag i 2012 over og det nye året er godt i gang :). Jeg har startet det nye året med å skrive oppgave som skal inn i dag visst. Heldigvis har jeg skrevet en del, mangler bare noen få ord :)
har du satt deg nyttårsforsetter?
hvordan var din nyttårsfeiring?
Publisert fra mobil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...