mandag 30. januar 2012

Ny uke :)

Da har vi startet på en ny uke.. Denne uken startet med drama på skolen etterfulgt av trening! Var godt for kroppen å få rørt litt på seg igjen :)

Etter treningen tok jeg turen til byen for å se om jeg kunne få noen råd om håret mitt.. Det jeg fant ut var at det ikke er så lett å farge opp igjen blondt hår :( Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.. Å gå til frisøren er helt utelukket, for det er alt for dyrt.. Jeg kan prøve "sølv sjampo" som det heter, for å få en mykere farge i håret, eller så kan jeg farge det mørkere! 

Noen der ute som har erfaringer med hår og kan komme med ideer? 
Det jeg ønsker er å ikke være så blond som jeg er nå, men mørkere blond.. Og som jeg forsto så er det en liten risiko for at håret mitt kan bli grønt om jeg farger håret mitt med lys farge en gang til, noe jeg ikke ønsker! Da går jeg heller med orange hår! Pliiis hjelp meg, føler meg helt dust med hårfargen jeg har nå :(

Her ser det ikke ille ut, men i virkeligheten er det orange! 

2 kommentarer:

  1. Hvis det bare er noen dager siden du farga det så kan et hende det hjelper og gi det noen dager og noen skikkelig vaske runder. Som du sier selv så er et litt risikabelt og farge det med ny blond farge.

    Signe :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for tips! Jeg skal nok la det gå noen dager, så får jeg se hvordan det går :)

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...