tirsdag 3. januar 2012

Pakker :)

Først lurer jeg veldig på hvorfor all skriften på bloggen min har blitt kursiv, uten at jeg har gjort det selv! Den var ikke det før nyttår, som jeg kan huske.. Spørs om den ønsket å fornye seg til nyttår uten min tillatelse.. Jaja! 

Men tilbake til overskriften.. Jeg har nå begynt å pakke siden jeg reiser til Bergen igjen i morgen kveld :) Både gruer meg og gleder meg til å reise, blir trist å reise fra familie og venner, men blir godt å komme hjem til leiligheten og mitt eget sted :) Og snart begynner den vanlige hverdagen igjen :) 

Jeg tror dessuten at jeg ikke får med meg alt jeg hadde med hjem + julegaver tilbake til Bergen! Jeg har jo fått alt for mye og i tillegg kjøpt meg nye klær + at kofferten min var ganske full når jeg kom hjem! Dilemma! Jeg må da altså legge igjen en god del her, men det blir vanskelig å velge hva jeg vil ha med og ikke! Tenkte kanskje jeg skulle ha bestilt en kolli til, men jeg vet ikke om det går ann eller om det blir mye ekstra. Det blir også veldig mye å dra på for meg også, jeg reiser jo tross alt alene.. Hmm! 

Disse to har selvfølgelig vært bestevenner i julen.. (eller ikke)

Noen som vet hvordan det er å etterbestille kolli og om det er dyrt? 

1 kommentar:

  1. Tror ikke Simba savner Chanel så veldig assa.virker ikke slik..Nå har han sovet inne 2 netter..Er inne tidlig på kvelden og ligger og slapper av helt til jeg legger meg da går han ut en liten ut å kommer han inn og ligger i sengen din...blir med på badet for morgen styell gjør han og...

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...