fredag 6. januar 2012

Bedre liv!

Som jeg skrev så er nyttårsforsettet mitt å bli sunnere og trene mer.. Men for at jeg skal klare og oppnå det vurderer jeg og lage en ekstra blogg som blir en dagbok for meg selv, hvor jeg skriver opp det jeg spiser og trener... Dette kan hjelpe meg og holde motivasjonen oppe! 

Jeg kommer til å legge ut oppskrifter på mat jeg lager og hvordan jeg skal trene i løpet av uken. Vil også legge ut mål og vekt, slik at jeg kan følge nedgangen min og derfor motivere meg selv :) Jeg skal prøve å bli flink til å ta mål av meg hver uke, og se hvordan resultatene endrer seg underveis! 

Dette kommer nok til å bli en lukket blogg, men om du ønsker og følge meg så kan du bare ta kontakt på mail så legger jeg deg til som leser :)


Ta kontakt på:

r.engebretsen@gmail.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...