mandag 30. januar 2012

Forandring fryder!

Litt forandringer igjen her på bloggen.. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hvordan jeg skal ha det, men tror det er headeren som ødelegger akkurat nå.. Den passer ikke helt inn i designet mitt, men det får den bare gjøre til jeg får laget en ny en. 

Jeg liker veldig godt fargen jeg har fått på bloggen nå, så den skal jeg holde slik.. Blir nok noe med den fargen i headeren også, slik at det matcher. Men det er ingen der ute som er flink til å lage header, for det klarer egentlig ikke jeg! Jeg skjønner meg ikke på photoshop og har egentlig ikke kreativitet eller tålmodighet til å lage en selv. Så om det er noen der ute som vil lage en header til meg, er det bare å skrike ut :)


Hva syns du om det nye designet hittil?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...