fredag 20. januar 2012

Sims 3!

Ja, jeg spiller sims og liker det! :) 


Men som regel så spiller jeg en liten stund ved å styre menneskene, men så ender jeg opp med å bygge hus istedet.. Jeg bestemmer meg for at personen skal starte helt fra bunn og jobbe seg oppover, men ender med at jeg "jukser" og gir de masse penger og bygger kjempe fint hus til dem.. Det er det som er gøy med hele spillet, å bygge hus :) 

Så resten av kvelden skal jeg tilbringe med å spille sims, så vi blogges :) 

Spiller du sims?

1 kommentar:

  1. Stina som vil ha sims 3 Kjæledyr!22. januar 2012 kl. 17:41

    Jeg vil ha sims3 kjæledyr!!:(

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...