mandag 9. januar 2012

Første treningsøkt over!

Og det føltes så godt! Det var sykt godt å få kommet i gang med treningen igjen, dette hadde kroppen virkelig godt av (sjekk treningsbloggen for bedre beskrivelse) I dag var det også første skoledag, jeg sier det er det, selv om den egentlig var forrige torsdag.. Men det er nå vi virkelig har startet igjen :)

Det blir godt å komme tilbake til hverdagen igjen og vanlige rutiner, samtidig som jeg skal få meg nye rutiner med mat og trening! Jeg har også planer om å komme meg tidlig opp hver dag, selv om jeg ikke har skole.. I helgene skal jeg ikke sove lenger enn 11 ihvertfall.. Hvordan dette vil gå er jeg spent på, er ikke lett å stå opp når du har en annen som ligger ved siden av deg og sover. Men jeg klarer det fint i ukedagene, så hvorfor skal jeg ikke klare det i helgene? 

Dagens middag :) 

Nå skal jeg straks hoppe i dusjen, så skal jeg slappe av resten av kvelden med å lage bilde på lærret og strikke fine julekuler(kommer innlegg om dette senere)! 

Ha en fin mandag kveld! 

Har du startet med trening etter jul?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...