fredag 20. januar 2012

Prøvd noe nytt!

Det var helt fantastisk å svømme i dag! Det skal vi virkelig gjøre til en tradisjon hver uke, man føler seg bare så fri i vannet og det er rett og slett bare fantastisk godt! Etter svømmingen ble det også en tur i badstuen, det er alt for lenge siden sist, men det var virkelig ikke feil kan man si.. 

Love_water_large

I kveld har jeg hatt besøk av Anette og Anne Line.. Først var Anette her og spiste middag sammen med meg og Erik, siden vi var i byen før i dag og hun ikke orket å reise hjem. Vi spiste Maggi Juicy Chicken, og det er så utrolig godt.. Kyllingen blir så saftig at det nesten er farlig! Når Anne Line kom ble det wii spilling, håndballkamp og kortspill - Veldig koselig! 

Jeg har forresten prøvd noe helt nytt i dag! Jeg har nemlig vokset og farget øyenbrynene mine.. Og jeg tror virkelig jeg skal fortsette med det. Det er veldig uvant å se meg selv nå, etter at jeg farget de, for de er mye mørkere enn hva de var før, men jeg skal nok helt sikkert klare å bli vandt med det. Er jo så fint når man får markert øyenbryna litt mer, mine syntes nesten ikke siden de var så lyse :) 

Hva syns du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...