søndag 29. januar 2012

Jentekveld!

I går hadde vi jentekveld hos Anette og samboerne! Vi koste oss med fantasi, "beat for beat", kortspill og andre gøyale aktiviteter! Det var en helt super kveld med masse latter og kos :) Dere jenter er bare helt fantastiske å være med, kveldene blir alltid morsomme sammen med dere :) 

(Håper det går greit jeg legger det ut) 

Anne Line var også snill å farget håret mitt i går. Jeg ante fred og ingen fare og trodde jeg hadde kjøpt vanlig farge, men neida! Gjett hvem som har blitt platina BLOND! Joda, det er meg det vettu.. Eller det er med blond/gult, så egentlig er det ikke veldig fint.. Hadde jo ikke planer om å bleke håret mitt i hele tatt, men når hun damen på cubus sier det ikke blir så mye lysere enn hva jeg er fra før, og at det er den fargen jeg trenger, så tror jeg jo på det! 

(Aner fred og ingen fare)

Gult hår og trøtt i trynet! 

I dag er det faktisk fint vær her i Berge, helt klar himmel og sol. Så tror jeg skal prøve å få med meg Erik ut på fjelltur i dag :) 

Ha en fin søndag alle sammen :)

2 kommentarer:

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...