torsdag 12. januar 2012

God kveld!

I dag har det vært en dag hvor det har gått i ett! Det har forsåvidt vært veldig greit, siden tiden da har gått fortere til Erik kommer hjem :) Nå er det ikke lenge til før han kommer inn døren her, bussen hans reiste fra Flesland kl 12! 

Men ja, det har vært noe å gjøre i hele dag. Var på skolen til 11 for å jobbe med oppgave og fikk veiledning, og hun var fornøyd med hva vi hadde kommet frem til og syns vi gjorde en bra jobb.. Jeg derimot har skrivesperre og klarer ikke få ned ett ord, og det plager med, siden jeg føler jeg "svikter" gruppen.. Men jeg håper det går bedre i morgen(noe det MÅ gjøre, den skal jo inn på fredag). 

Jeg har også vært å trent i dag, og gjorde en veldig bra treningsøkt syns jeg selv :) Etter det var det rett hjem for å lage middag for jeg hadde skole å jobbe med senere. Vi skal nemlig synge inn 10 sanger på en cd som skal leveres til musikk læreren innen søndag.. Jeg er veldig glad i å synge, men jeg er ikke noe flink til å synge. Så jeg syns veldig synd på musikklæreren som skal sitte å høre på sangene mine.. uff! 

Flink til å tegne er jeg virkelig også ;)

Slik har nå dagen min vært, nå sitter jeg bare og venter på min kjære :) 

Hvordan har din dag vært?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...