søndag 29. januar 2012

Ut på tur..

.. og aldri sur :) 

Det har vært en kjempe fin tur opp til Løvstakken i dag. Jeg fikk med meg Erik, selv om han sa han ikke orket å gå helt opp dit :P! Men han angret ikke etterpå når været har vært nydelig, tur veien har vært nydelig og tur kameraten har vært nydelig, da kan det ikke bli bedre :) 

Det var litt tungt å gå opp til Løvstakken, men med god tid og nydelig natur å se på så gikk det overraskende bra. Jeg merket ikke noe til vondten i beina heller, og det er jo supert! Når vi endelig kom på toppen ble det nøtter og varm kakao som belønning, nom nom :) 

På vei ned igjen ble det noen knall og fall, det ble 2 - 2, men jeg hadde det verste fallet som gjorde vondt i rompen min.. auau! Vi gikk en annen vei ned enn opp og den veien vi valgte å gå ned var veldig glatt, så kjente det godt i lårene når vi holde oss igjen nedover stien ja.. Men det var en super fin tur, og det var godt å få frisk luft under nesa :) 



Nydelig utsikt, halvveis oppe :)

Her kan man gå rett vest! 


Der ser vi toppen, ikke alt for langt igjen :)

Hyggelige mennesker møter vi på turen også :)

Her var vi endelig på toppen! Phu!

Ett bevis på at jeg også var med og kom meg til toppen :)

Helt herlig utsikt! 

Takk for en fin tur Erik <3




7 kommentarer:

  1. Dere må få med dere Audun og, han får jo ingen trening lenger etter at han flyttet sammen med meg :P

    SvarSlett
    Svar
    1. Får ta med han neste tur da :) Du kan bare bli med du også Per :)

      Slett
  2. Åh, så flott utsikt! Ser dere var like heldige som oss med været i dag! :):)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jaa, det er helt fantastisk der oppe :) Måtte passe på når det først var fint vær her i Bergen :)

      Slett
  3. Stina som savner Chanel30. januar 2012 kl. 14:02

    Erik hadde kort hår!>:] Stina ikke like!! Men vil ikke at han skal ha langt men passe ikke kort!!:D Forresten hallo alle over:D

    SvarSlett
    Svar
    1. Syns Erik hadde litt for kort hår nå jeg også, men heldigvis så vokser det ut igjen :)

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...