søndag 8. januar 2012

Mat plan!

Jeg har sittet store deler av dagen i dag og skrevet mat plan for neste uke, og er fortsatt ikke ferdig. Det er vanskelig å finne forskjellige retter hver dag, uten at det skal bli alt for likt. Jeg har søkt litt på nettet for å finne sunne og gode retter, men mange trenger man så mye forskjellig til.. 

Jeg har planer om å begynne på "South beach diet", men har ikke funnet boken på norsk, er ingen bokhandler som selger den lenger! Har funnet en på finn som selger den, så får håpe jeg får svar der :) 

Tumblr_lxhckiwyem1r9h3v6o1_500_large
Lov å drømme litt (A)

Har du forslag til noe jeg kan lage meg til middag, som er både sunt og godt? 
Har du anelse om hvor jeg kan få tak i "south beach diet" boken på norsk?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...