lørdag 21. januar 2012

Ny pc!

Jeg har gått å gledet meg så lenge til å få ny pc, og endelig lå hentelappen i postkassen! Jeg var i dag og hentet den og kunne ikke vente med å få brukt den og dermed ha en pc uten problemer og løs skjerm.. Men den gang ei! 

Jeg starter den helt uten problemer og den virker bare helt toppers, endelig tenker jeg! Meeeeen, så begynner den og lage en ulyd i viften , nesten så det høres ut som at det gnistrer inni den. Dette er jo virkelig ikke bra, så jeg fikk føle på følelsen med å ha ny data i fem minutter før jeg måtte pakke den ned igjen, slik at jeg får sendt den inn og klaget på den! 

Jeg får da bare ha denne dataen en liten stund til, noe jeg klarer altså! Men er veldig lei av at skjermen henger på halvtolv og at jeg ikke kan ta den med meg på skolen.. Men men! Slik er det å ha uflaks :P

Den gamle pc'en, som ikke henger sammen! 

Den nye og flotte, som må sendes inn igjen :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...