søndag 8. januar 2012

Den store dagen!

I dag er dagen hvor målene skal bli tatt og jeg skal opp på vekten.. Etter dette skal alt bare gå nedover og jeg blir skritt for skritt nærmere drømmekroppen, hehe! 

Jeg skal starte dagen i dag med å måle meg på forskjellige steder og veie meg, slik at jeg kan følge med underveis om jeg har fått noen fremgang! Dette vil hjelpe meg til å se fremgangen og dermed holde motivasjonen oppe. Det kan selvfølgelig komme tider hvor det ikke har gått ned, men opp, men da er det viktig å støtte hverandre :) 

Cebaab59557fecbabc1f5e7e34d0ffbc_large

Weight-lose-applie-quotes-motivation-weight-reduce-gain-diet-nutrition+%2525286%252529_large

Jeg vil legge ut målene på den andre bloggen min, så om du vil følge meg i denne prosessen er det bare og sende meg en mail, så legger jeg deg til :) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...