torsdag 26. januar 2012

Trøtt i trynet!

At jeg aldri lærer! 

Ble veldig sent før jeg sovnet i går kveld, noe jeg merker dagen etter. Jeg har vært alt for trøtt i hele dag og klarte nesten ikke holde øynene oppe på vei til skolen i dag. Jeg har ikke gjort noe annet enn å gjespe hele dagen på skolen, og når jeg kom hjem la jeg meg rett på sofaen og der sovnet jeg! (Gjett om jeg ikke får sove igjen i kveld, yey!).. Men men, nå har jeg da helg og kan bare slappe av. I morgen skal vi på svømming igjen, noe som skal bli sykt godt :) 

Vi fikk tilbake en musikkoppgave i dag, som vi skrev før jul. Det var 90% i klassen som strøk på den, sier det noe om oss eller læreren? :P Jeg var da en av de 90% og må endre litt på oppgaven. Heldigvis er jeg ikke helt på bærtur, så er bare noen små justeringer som må gjøres :) Men kan ikke være bra at 90% har strøket vel? :P


Hår pynten og øredobbene jeg hadde på meg i dag :) 

4 kommentarer:

  1. Stina som savner Chanel27. januar 2012 kl. 13:34

    Jeg var oppe til 10 i natt litt mye men måtte gjøre ferdig leksene:P

    SvarSlett
    Svar
    1. Spørs om du skulle ha gjort leksene litt før da :P Men du klarte vel å komme deg opp til skolen i dag? :)

      Slett
  2. Stina som savner Chanel28. januar 2012 kl. 18:05

    Jaja!!:D hihi, jeg vet jeg skulle gjort leksene litt før, men det gikk greit!:P

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...