onsdag 29. februar 2012

Ny frisyre!

Jeg har ikke fått det enda, men jeg skal til søskenbarnet mitt i kveld og klippe meg. Jeg har veldig lyst til å klippe meg kort denne gangen, for jeg er så lei det lange håret mitt.. Det bare floker seg bak og det mister fasongen med en gang.. Derfor skal jeg nå klippe det kort. 

Jeg skal ikke klippe meg kjempe kort, men ned til skuldrene har jeg tenkt på. Jeg har hatt det en gang før og var veldig fornøyd med det. Så jeg ender nok opp med det tenker jeg :) 






Jeg liker veldig godt "bob" frisyren, men vet ikke om jeg vil kle den! 


Det beste bilde jeg fant av meg med litt kort hår! 

Hva tror du?


2 kommentarer:

  1. Det kommer nok til å kle deg veldig godt :)

    SvarSlett
  2. Du kledde det veldig! :D
    Jeg vil ha langt hår jeg! Men jeg må spare, det tar laaaaaaaaaang tid!!:(
    Men jeg får bare vente:DD
    ◕‿◕

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...