søndag 26. februar 2012

Fin dag på Løten!

Det er en helt nydelig søndag på Løten i dag! Solen skinner og varmer opp solveggen, det er rene påskeværet kan man si :) 


Siden det var så fint vært, fant jeg ut at jeg skulle bli med mamma til stallen. Selv om jeg ikke skulle ri, så var det jo greit å komme seg en tur ut og få frisk luft under nesen. Når vi kom dit så var ikke Storm ute(han må stå alene ute, før de andre skal ut), så mamma tenkte at de ikke fikk ri på en stund, men det var bare at Håkon Marius ikke pleide å sette han ut før ved 11 tiden, og vi var der halv 11. 

Storm, en veldig pen hest! 

Storm! Dere har sikkert hørt om han, han er en god traver og har vært med på løp! 

Mens mamma fikset båsen til hesten hun skulle ri, lekte jeg med pusekatten som var der.. Det er halvsøstra til Chanel, den var det ingen som ville ha, så den bor igjen på gården sammen med mammaen sin. Men hun vil ikke ha noe med henne å gjøre lenger, noe som kan skyldes at hun kanskje er med kattunger igjen! Men kattungen var jo bare kjempe søt da! Så ERIK, vi må nok ha en pusekatt til! haha! 

Mammaen til Chanel :)

Halvsøstra til Chanel :)



2 kommentarer:

  1. Hei mammaen til Chanel!!!!! Fint du skapte Chanel i denne fine verden vi bor i!(Hos Renate som er kjæreste med Erik som jeg får sett!

    Hei halvsøsteren til Chanel!!!!! Du er kjempe søt!
    :D
    PS:Hva heter moren til Chanel og hva heter halvsøsteren til Chanel??:D

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Stina!
      De har nok ikke noe spesielle navn, blir bare kaldt pus begge to :-)

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...