torsdag 23. februar 2012

Snart hjemreise og pakking!

Nå er det ikke alt for lenge til jeg reiser hjem til mammaen min :D! Det er en arbeidsdag igjen, så setter jeg meg på toget og vender snuten mot Østlandet en tur. Skal bli godt å få litt ordentlig luft under nesa igjen. Toget mitt går 22.58 fra Bergen tog-stasjon i morgen kveld og er på Hamar 09.00 lørdag morgen, hvor mamma da står og venter på meg! Det blir en lang reise, men jeg tror jeg kommer til å sove hele turen, da jeg er så sliten etter praksis. Eller så har jeg med meg data, musikk og strikketøy, så jeg skal nok overleve natten :) 

Så var det dette med pakking da... Jeg er veldig dårlig på det, og pakker som regel med meg alt for mye klær. Jeg skal være borte en uke, og trenger ikke ett lass med klær, men det er vanskelig og velge ut det jeg vil ha med meg. Men kjenner jeg meg selv rett, så tar jeg vel med meg klær som jeg tror jeg kommer til å bruke, men så bruker jeg dem ikke allikevel.. Hau! Jeg får holde meg selv i tøylene, og prøve å begrense det så godt jeg kan. Får også ha i bakhodet at jeg skal ha med meg kofferten på flyet til Sogndal også :) 

392141_218746521532731_126894987384552_498880_962549149_n_large

Ønsk meg lykke til meg pakkingen! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...