fredag 3. februar 2012

Snøøø!

Her om dagen satt jeg og snakket med mamma i telefonen.. Hun lurte på hvordan det gikk og hvordan vi hadde det i snøværet. Den dagen var det ikke et eneste snøfnugg her i Bergen, så mamma sa vi bare kunne få litt fra henne, siden hun hadde nok! Jeg ville ikke ha noe snø, så takket nei.. 
Tydeligvis mente mamma det bokstavelig at vi skulle få snø av henne, for i dag våknet jeg opp til et snøhvit Bergen.. Så TAKK skal du ha mamma!!! 






All denne snøen kom på en natt :)

Men noe som er positivt med snøen er at det blir mye lunere og lysere, det virker ikke så kaldt(med mindre det blåser)! Det blir jo også mye koseligere ute da, enn å se på det grå og stusslige ute, når det ikke er snø.  Pus syns også det var spennende med snø, han var ute på terrassen i dag tidlig og fikk se på snøen. Jeg kastet små snøballer til han, også hoppet han etter dem :) 

3 kommentarer:

  1. Det er ikke så aller verst med snø. Ganske koselig egentlig :)

    SvarSlett
  2. Det var da så lite bare si fra hvis du vil ha mere snø..He he var heldig med den gitt at dere fikk snø:) vi har jo mer enn nok mener jeg så kan sende mere je..Dere kan godt få kulde gradene våres å.for nå er det alt for kaldt her..

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...