tirsdag 28. februar 2012

Nytt innkjøp!

I går reiste jeg og mamma en tur til Elverum på Kremmertorget for å slå ihjel litt tid, og se om vi fant noe spennende. Egentlig var det ikke mye spennende, men noe nytt ble det da med hjem! Jeg kjøpte meg bare noe småting som truser og sokker, også fikk jeg nye sko av mamma. Det er vårsko, så får vente litt med å bruke dem, men gleder meg :)

Trodde nesten våren var på vei her om dagen, men plutselig så kom det masse snø igjen! Men håper det går fort til våren og sommeren nå.. Det er en fin tid :) 

Skoene er kjøpt på Økonomisko - 399kr

Sokkene er kjøpt på Cubus - 79kr for 2 par! 

Hva syns du om innkjøpet?

2 kommentarer:

  1. Ooooh de var fine!! De likte jeg :) Kos deg massemasse hjemme med ferie <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, syns de var skjønne :) Kos deg masse med ferie du også <3

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...