mandag 20. februar 2012

Slapp dag, men jobb i morgen!

Dette har vært en slapp dag, men jeg gleder meg til den er over og ser frem mot morgendagen og håper formen er bedre. Jeg har vel stort sett sittet i sofaen med "pause" til do-gåing og leking med pus. Ellers har Erik vært snill og vartet meg opp med mat og drikke og gjort det jeg har spurt han om ♥

6februari-008-_188093960_large
Bilde fra weheartit.com

Skal prøve meg på jobb igjen i morgen, selv om det er en alt for lang dag i vente. Først skal jeg jobbe fra 10.30 til 17.00, hvor det etterpå er personalmøte som varer frem til 19.00 tror jeg.. Men blir formen helt elendig reiser jeg nok hjem, så får jeg heller være med på neste personalmøte :) 

Bare 4 dager til vinterferie og jeg reiser hjem til mamma og min flotte familie ♥ Gleder meg veldig til det ♥

Flere som har, har hatt eller skal ha vinterferie?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...