fredag 17. februar 2012

Overraskelse!

Når jeg kom hjem i dag var det første jeg fikk høre "Det er kaldt her".. Jeg svarer med "har du satt på ovnen da?". Men det var ikke slik kaldt Erik mente, det var bare kaldt for meg der jeg sto, så jeg måtte altså finne stedet hvor det var varm og Erik hadde gjemt en overraskelse til meg! 

Jeg klarte å finne stedet hvor det var varmt, men hadde problemer med å finne tingen. Han hadde jo selvfølgelig gjemt den så høyt oppe at jeg ikke klarte å se den nesten(noe som sikkert var meningen)! Men jeg fant den til slutt, og det jeg fikk var gavekort på massasje :D.. Gjett om det var en super overraskelse, det skal bli så godt å få 30 min med rygg- og nakkemassasje 




Endelig er det helg også, det skal bli godt å kunne sove litt lenger enn til 5 og 6! Jeg skal prøve å ikke snu døgnet opp ned selv om jeg har ett par dager fri, så i morgen skal jeg være med Anette til Lagunen for å snooke litt i butikker og slå ihjel litt tid..!

Nå sitter jeg bare å venter på at middagen skal bli ferdig, i dag er det Maggy Juicy Pork som står på menyen, spent på om det smaker godt! Har hatt god erfaring med de andre smakene, så tror dette skal smake godt også :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...