søndag 12. februar 2012

Rolig søndag!

I dag sov vi til vi våknet, spiste sein frokost og koste oss med Grey's Anatomy! Etter det har vi bare tatt livet med ro.. Jeg sitter nå og skriver musikk oppgaven som skal inn på tirsdag, drikker varm solbærsaft og spiser brødskive med hjemmelaget prim. Jeg har nemlig laget prim i dag, som smaker helt fantastisk! Inspirasjonen fikk jeg fra Rebekka, og hun hadde rett, den smakte bare helt fantastisk godt..! 

Oppskriften finner du HER! 

Ha en strålende søndag videre folkens :) 

1 kommentar:

  1. Da du kommer hjem til mamma n din nå kan ikke du bake litt og lage god middag og varte opp henne litt a?????
    Du lager prim hjemme laget lasagne du baker og baker ta med deg noe av den lage lysten hjem a??? please...

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...