mandag 13. februar 2012

Spennende uker i vente!

Jeg sitter nå å spiser knekkebrød med hjemmelaget prim og tenker på ukene jeg har fremfor meg. Jeg starter første dag i barnehagepraksis i dag, som varer i seksuker fremover pluss en vinterferie i mellom. 

Jeg både gruer og gleder meg, men tror det blir en veldig spennende tid. Jeg skal være i en basebarnehage, noe jeg ikke har vært før, så blir spennende å se hvordan de arbeider med det. Nå laver snøen ned, for 2 min siden regnet det, så blir koselig vær i dag ;)

Bilde lånt fra google

2 kommentarer:

  1. Jeg sa til mamma at jeg ville til dere 3, men mamma sa da (I vinterferien assa) at jeg kunne ta fly alene dit men det tørr jeg ikke. Og Erik sa også at jeg kunne ta fly alene. Men nå har mamma ombestemt seg litt, at jeg og hu kanskje kunne ta fly til Bergen!!<3 Men det er bare kanskje da:(

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er ikke skummelt å ta fly alene til Bergen, du får noen som passer på deg hele veien :) Når er det du har vinterferie da?

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...